مرجع مطالب مــوسـیقایی

مرجع مطالب مــوسـیقایی

ســایــت تخــصــصــی مــقـالات مــوســــیقـــی
مرجع مطالب مــوسـیقایی

مرجع مطالب مــوسـیقایی

ســایــت تخــصــصــی مــقـالات مــوســــیقـــی

دیوید گرت (David Garrett)

دیوید گرت (David Garrett) یک نوازنده ویولن آلمانی-آمریکایی (مادر آمریکایی و پدر آلمانی) هست که در سال ۱۹۸۱ در شهر آخن (Aachen) واقع در آلمان به دنیا آمد...

دیوید گرت (David Garrett) یک نوازنده ویولن آلمانی-آمریکایی (مادر آمریکایی و پدر آلمانی) هست که در سال ۱۹۸۱ در شهر آخن (Aachen) واقع در آلمان به دنیا آمد.

وقتی دیوید ۴ ساله بود پدرش برای برادر بزرگترش یک ویولن خرید. دیوید از همان موقع به ویولن علاقه مند شد و خیلی سریع طرز استفاده از آن را آموخت.یک سال بعد در یک رقابت شرکت کرد و مقام آورد. در ۷ سالگی هر هفته در جلوی عموم مردم آهنگ مینواخت. او تحصیلاتش را در آموزشگاه Lubeck شروع کرد. در سن ۱۲ سالگی با نوازنده ویولن برجسته لهستانی به نام Ida Haendel شروع به کار کرد و اغلب با او به کشور های مختلف اروپا سفر میکرد. ۱۴ ساله بود که به عنوان مشهورترین جوان نوازنده ویولن با شرکت Deutsche Grammophon Gesellschaft قرارداد بست. هنگامی که ۱۷ ساله بود با گروه اکستر Munich Philharmonic به رهبری Zubin Mehta در دهلی و بمبئی برای جشن پنجاهمین سالگرد استقلال هند همکاری کرد.

وی تحصیلاتش را در دانشگاه موسیقی Royal در لندن ادامه داد تا اینکه در ۲۱ سالگی به جشن موسیقی BBC دعوت شد و در آنجا حضوری چشمگیر داشت. او از آموزشگاه Juilliard فارغ التحصیل شد. نکته قابل توجه این است که او مدتی هم زیر نظر نوازنده معروف ویولن Itzhak Perlman آموزش دیده.

دیوید گرت در سال ۲۰۰۸ آلبوم Encore  یا  نواختن دوباره آهنگ را منتشر کرد که موسیقی کلاسیک و معروفی مانند آهنگ متن فیلم دزدان دریایی کارائیب و … را در این آلبوم اجرا نموده است.

این آلبم اجراهای مختلف ویولن به سبک راک می باشد که لحظات بسیار زیبائی را با ویولن خلق نموده است

نظرات 1 + ارسال نظر
oneclub پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 17:23 http://www.oneclub.blogsky.com

سلام

لوگوتون آماده است می تونید توی وبلاگ اونو ببینید و دریافت کنید .


عکس با پسوند gif رو در ادامه مطلب گذاشتم برای بلاگ اسکای

موفق باشی

سلام
ممنوونم عالیه واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم باز ممنونم.
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد