مرجع مطالب مــوسـیقایی

مرجع مطالب مــوسـیقایی

ســایــت تخــصــصــی مــقـالات مــوســــیقـــی
مرجع مطالب مــوسـیقایی

مرجع مطالب مــوسـیقایی

ســایــت تخــصــصــی مــقـالات مــوســــیقـــی

شعر قطعه گوزلیم سنسن

شعر قطعه گوزلیم سنسن ...

گوزلیم سنسن گؤزومون نوری

جنتده یوخدور سنین تک حوری

اولدوردو منی یاریمین جوری

اونا من وورولدوم ، اونا من یار اولدوم

 

سئوگیلیمه دگمه ، دگمه

گولومون بوتاسین اگمه ، اگمه

 

اوجا داغ باشیندا جئیران یول ائیلر

اوره ییم باشینا پیکان یول ائیلر

سئون سئودیگینه جان قوربان ائیلر

اونا من وورولدوم ، اونا من یار اولدوم

 

اوجا داغ باشیندا بیتر لاله لر

گول چیچک اوستونه دوشر ژاله لر

گولدن اؤترو بولبول ائدر ناله لر

اونا من وورولدوم ، اونا من یار اولدوم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد